Przejdź do treści strony

Gmina Dobrzeń Wielki

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY DOBRZEŃ WIELKI z dnia 7 sierpnia 2019r. w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY DOBRZEŃ WIELKI
z dnia 7 sierpnia 2019r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim

        Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 1282.) oraz § 11 Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (Zarządzenie nr 0152/20/2009 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24 czerwca 2009r.)

Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora
w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych
w Urzędzie Gminy w (46-081) Dobrzeniu Wielkim,
ul. Namysłowska 44 

1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:

1) obywatelstwo polskie (o stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za  przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (inżynierskie);

5) co najmniej 3-letni staż pracy;

6) znajomość treści ustaw:

a) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r,poz. 1454, ze zm.),

b) o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 2019r. poz. 712)

c) Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018, poz.2096, ze zm.),

d) o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019r. poz.506);

7) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1) dyspozycyjność;

2) prawo jazdy kat. B;

3) możliwość korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych;

4) umiejętność pracy pod presją czasu;

5) predyspozycje do pracy w zespole.

3. Warunki pracy na stanowisku:

1) praca biurowa (w tym praca przy monitorze ekranowym) oraz praca w terenie;

2) miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44 (obiekt posiada windę) oraz teren Gminy Dobrzeń Wielki;

3) pełny wymiar czasu pracy;

4) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony.

4. Ogólny zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) koordynacja planów i zamierzeń w zakresie budowy, modernizacji i remontów infrastruktury komunalnej;

2) utrzymanie letnie i zimowe dróg gminnych;

3) nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń do odprowadzania wód deszczowych z terenów komunalnych oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń melioracyjnych, z wyłączeniem urządzeń melioracji szczegółowej nie będącej własnością Gminy, w tym objętej działalnością spółki wodnej;

4) nadzór nad funkcjonowaniem systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych;

5) prowadzenie spraw utrzymania porządku i czystości w Gminie oraz zieleni gminnej;

6) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, w tym monitorowanie stanu technicznego tych obiektów i współpraca z podmiotami zarządzającymi;

7) współpraca z PROWOD Spółka z o.o. w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku;

8) ustalanie dla potrzeb Wójta wstępnego projektu planu zamierzeń w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów infrastruktury Gminy na dany rok budżetowy;

9) prowadzenie książki obiektu dla budynku będącego siedziba Urzędu Gminy.

5. Wymagane dokumenty:

1) życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej (CV), zawierający dane kontaktowe: adres skrzynki e-mail lub numer telefonu;

2) oświadczenie kandydata o zgodności danych osobowych podanych w CV z dowodem osobistym (seria i nr dowodu, organ wydający, termin ważności);

3) kserokopie świadectw pracy, a  w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;

4) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;

5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) oświadczenie kandydata o znajomości ustaw wymienionych w pkt. 1. 6) niniejszego ogłoszenia;

8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;

9) oświadczenie kandydata o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora w ds. środków zewnętrznych i obsługi projektów. Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282) i wyrażam na to zgodę”;

6. Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 5 muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.

7. Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

8. Brak w dokumentach aplikacyjnych któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 5 ogłoszenia,  jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem lub podpisu kandydata na dokumentach (zgodnie z pkt 6 i 7 ogłoszenia)  traktowane będzie jako błąd formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.

9. Oferty zawierające wymagane dokumenty (zgodnie z pkt 5 ogłoszenia) należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44  w terminie do dnia 23 sierpnia 2019r. do godz. 1430 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Zamówień Publicznych. W przypadku ofert nadesłanych pocztą liczy się data ich wpływu do Urzędu Gminy.

10. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego w pkt 9 ogłoszenia nie będą rozpatrywane. Do ofert tych mają  zastosowanie przepisy Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim dotyczące sposobu postępowania z dokumentami aplikacyjnymi.

11. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 27 sierpnia 2019r.

12. Kandydaci których oferty spełnią wymogi formalne podane w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie w terminie do dnia 28 sierpnia 2019r.

13. Informacje o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  (Menu Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy

14. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) www.bip.dobrzenwielki.pl . (Baza aktów własnych - Zbiór zarządzeń Kierownika Urzędu).

15. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w lipcu 2019r. wynosił 0%.

16. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać u Sekretarza Gminy pod numerem telefonu 774110302.

Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych (RODO):

1) Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest wymogiem ustawowym (art. 22I Kodeksu pracy);

2) Administratorem danych osobowych przekazanych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim;

3) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez administratora jest NETKONCEPT sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Partyzanckiej 5a, 45 801 Opole. Kontakt listowny: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, kontakt e-mail:  ;

4) Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane tylko dla potrzeb tej rekrutacji, której dotyczy niniejsze ogłoszenie;

5) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz.U. z 2019r. poz. 1282);

6) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie www.bip.dobrzenwielki.pl  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

7) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości;

8) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby,  ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz  do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

9) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych  w dowolnym momencie. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata  z udziału w naborze;

10) Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

 

Wójt


mgr Piotr Szlapa

Metryczka
  • wytworzono:
    08-08-2019
    przez: Kornelia Lauer-Konecka
  • opublikowano:
    08-08-2019 12:21
    przez: Izabela Kołodziej
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Dobrzeń Wielki
    odwiedzin: 600
Dane jednostki:

Gmina Dobrzeń Wielki
46-081 Dobrzeń Wielki
ul. Namysłowska 44
NIP: 991 049 55 69 REGON: 531413060

Dane kontaktowe:

tel.: (+48) 77 469 55 25
fax: (+48) 77 469 55 24
e-mail: ug@dobrzenwielki.pl
strona www: www.dobrzenwielki.pl