Przejdź do treści strony

Gmina Dobrzeń Wielki

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 120.31.2018 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 31-08-2018 w sprawie powołania komisji odbioru końcowego zadania:

 


1. Stefan Warzecha - Kierownik Referatu Budownictwa, Gosp. Komunalnej i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy
2. Teresa Brzuchowska - Inspektor nadzoru
3. Tomasz Skrzypczyk - kierownik budowy
4. Wiesław Wójcik - Wykonawca Odbiór rozpocznie się dnia 31-08-2018 o godz 14.30 w Urzędzie Gminy pok nr 7 Przed odbiorem zobowiązuje się wykonawcę robót do przedłożenia dokumentacji powykonawczej w zakresie atesty na masę bitumiczną

Wójt Gminy

Henryk Wróbel

 

 

 

PDF  Zarządzenie Nr 120.31.2018 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 31-08-2018 w sprawie powołania komisji odbioru końcowego zadania:.pdf

 

 

Metryczka
  • wytworzono:
    26-11-2019
    przez: Izabela Kołodziej
  • opublikowano:
    26-11-2019 11:12
    przez: Izabela Kołodziej
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Dobrzeń Wielki
    odwiedzin: 55
Dane jednostki:

Gmina Dobrzeń Wielki
46-081 Dobrzeń Wielki
ul. Namysłowska 44
NIP: 991 049 55 69 REGON: 531413060

Dane kontaktowe:

tel.: (+48) 77 469 55 25
fax: (+48) 77 469 55 24
e-mail: ug@dobrzenwielki.pl
strona www: www.dobrzenwielki.pl