Wykonanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki
Numer ogłoszenia: 127825 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzeń Wielki , ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 77 4695525, faks 77 4695524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie Gminy Dobrzeń Wielki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 rok - 400 ha 2.Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100 3.Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tylko w przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypaku:1. Wynagrodzenie określone w umowie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dobrzenwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłowska 44 pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl . Na tej stronie będą również zamieszczone pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień warunków zamówienia, ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 3.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy. 4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie map do celów projektowych, polegające na: a) zgłoszeniu prac w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, b) przeprowadzeniu wywiadu szczegółowego w terenie, c) przeprowadzeniu wywiadów branżowych, d) wykonaniu pomiaru sytuacyjno-wysokościowego, e) wykonaniu prac kameralnych. Efektem końcowym usługi jest matryca na folii w skali 1:500 lub 1: 1000 z klauzulą Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Opolu, o przydatności do celów projektowych oraz w systemie elektronicznym na płycie CD w programie AUTO-CAD. Przewidywana powierzchnia aktualizacji na lata 2014-2016 - 400 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów podziału nieruchomości gminnych oraz nabywanych na rzecz Gminy w tym uregulowań stanów prawnych zajętych pod drogi publiczne obejmujące odtworzenie granic wraz ze stabilizacją punktów w przypadku stwierdzenia braku ich trwałego oznakowania, przygotowanie projektów podziału wraz z niezbędną dokumentacją potrzebną do wydania decyzji określoną w art. 97 pkt 1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział i stablilizacja punktów granicznych zgodnie z postanowieniami tej decyzji . Efektem końcowym jest operat pomiarowy z wykazem zmian gruntowych przyjęty do PDGiK w Opolu, będący podstawą dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków a dla Zamawiającego wyciąg z wykazu zmian , niezbędny do dokonania zmian w księgach wieczystych. Przewidywana ilość podziałów w latach 2014-2016 - do 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług geodezyjnych w latach 2014-2016 na terenie gminy Dobrzeń Wielki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznawianie granic - w celu uzyskania dokumentów (szkiców i protokołów z okazania- przyjęcia granic, potwierdzonych przez PODGiK w Opolu), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych. Rozgraniczenie nieruchomości w prowadzonych z wniosku postepowaniach administracyjnych. Efektem końcowym usługi jest przedłożenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości, określonej przepisami prawa i potwierdzonej włączeniem dokumentacji technicznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przewidywana ilość wznowień do 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
W Ó J T
/-/ mgr Henryk Wróbel
SPECYFIKACJA
SIWZ.pdf (230,34KB)
Odpowiedzi na zapytania do SIWZ
ZP.271.442.2014.2.pdf (50,39KB)