Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAPYTANIE OFERTOWE

zapytanie.jpeg
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji  inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej na Placu Klasztornym w Czarnowąsach.”
I. ZAMAWIAJĄCY
Nazwa zamawiającego:  Gmina Dobrzeń Wielki
Adres zamawiającego:    ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
Telefon:                            (77) 774695524 w.216
Faks:                                (77) 774695524 w.216
adres strony internetowej:    http://bip.www.dobrzenwielki.pl
adres poczty elektronicznej: 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30.000,00 EURO.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest  usługa  polegająca na:
Pełnieniu funkcji  inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej na Placu Klasztornym w Czarnowąsach”,
która obejmuje m. in. następujący zakres rzeczowy robót:
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej  z rur betonowych PRZECISKOWYCH   Ø 600 m - 53,00m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur betonowych PRZECISKOWYCH   Ø 400 m - 65,50m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur betonowych PRZECISKOWYCH   Ø 300 m - 110,50m 
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur WITROS      Ø 300 m - 96,00m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur WIPRO       Ø 250 m – 102,50m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur WIPRO       Ø 200 m – 202,50m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur PVC KLASY SN8     Ø 160 m – 231,00m
• wykonanie kolektorów kanalizacji deszczowej z rur PVC KLASY SN8     Ø 200 m – 39,50m

• wykonanie kolektorów przyłączy kanalizacji deszczowej z rur dwuściennych PP    Ø 200 m – 26,50m
• budowa studni kanalizacyjnych     Ø 1200 mm - szt. – 7
• budowa studni kanalizacyjnych kaskadowych  Ø 1200 mm - szt. – 4
• budowa studni kanalizacyjnych    Ø 1000 mm - szt. – 12
• budowa studni kanalizacyjnych kaskadowych   Ø 1000 mm - szt. – 9
• studnie inspekcyjne kanalizacyjne    Ø 425 mm PP - szt. – 5
• studnie inspekcyjne kanalizacyjne kaskadowe  Ø 425 mm PP - szt. – 1
• studnie inspekcyjne kanalizacyjne    Ø 315 mm PP - szt. – 8
• Trójnik PVC       Ø 160 mm - szt. – 1
• Istniejące wpust deszczowy uliczny                 Ø 500 mm - szt. – 5
• Istniejące rynny deszczowe                  Ø160 - szt. – 33
• Proj. włączenie do istniejącej studni na kaskadę  Ø1200 - szt. – 3
• Proj. włączenie do istniejącej studni                Ø1200 - szt. – 4
• osadnik pisaku o poj. 5,0 m3    szt. - 1
• wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC KLASY SN8  Ø200mm – 51,5 mb
• budowa studni kanalizacyjnych Ø 1000 mm - rewizyjne  - 1 szt.
• studnia kanalizacyjna Ø 425 mm - inspekcyjna  - 1 szt.
• wykonanie przyłącza wodociągowego  z rur PE100 SDR17 Ø 40x2,4mm – 37,5 mb
• studnia wodomierzowa Ø1200 mm   
Szczegółowa dokumentacja techniczna dotycząca zakresu inwestycji, na której ma być prowadzony nadzór inwestorski jest dostępna do wglądu w Urzędzie Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki , pokój nr 8.
III. OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
1. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:
   1. pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane
      (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami),
   2. nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
2. Nadzór dotyczy specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  wodociągowych i
   kanalizacyjnych.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego.
Przewidywany okres zakończenia robót to 15.06.2015r.


IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- wymagane minimum - co najmniej jedna wykonana usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
Potwierdzenie wykonywania funkcji inspektora nadzoru należy wykazać w dołączonym do zapytania ofertowego „wykazie usług” stanowiącym załącznik nr 5.
- dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie – uprawnienia do realizacji przedmiotowego zadania.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie poprzez dołączenie do oferty informacji o dysponowanym zespole wg dołączonego do zapytania ofertowego „wykazu osób” stanowiącym załącznik nr 4 wraz załączonymi uprawnieniami budowlanymi i aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
-     opatrzona pieczątką firmową,
-     posiadać datę sporządzenia,
-     zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-     zawierać wartość oferty (netto i brutto),
-     określać termin wykonania zamówienia,
-     podpisana  przez osobę upoważnioną  do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie  do dnia 03.04.2015r.
2. Ofertę  powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki , (sekretariat).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: CENA – 100 %.
  
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44 , 46-081 Dobrzeń Wielki pod nr tel. 77 4695 524 w. 211 – Piotr Jonek ; 77 4695524 w.216 - Joanna Kurtz. 

IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Zapytanie ofertowe
2. Wzór formularza ofertowego
3. Projekt umowy
4. Wykaz osób
5. Wykaz usług
6. Oświadczenie
                                                                                     Zatwierdzam 26.03.2015r.
                                                                                            Henryk Wróbel
                                                                                        Wójt Gminy Dobrzeń Wielki

PDFZapytanie oferowe.pdf (1,81MB)
DOCWzór formularza ofertowego.doc (89,00KB)
DOCWykaz usług.doc (84,00KB)
DOCWykaz osób.doc (84,50KB)
DOCXProjekt umowy.docx (69,93KB)
DOCOświadczenie.doc (80,00KB)

PDFOGŁOSZENIE O ZAMKNIĘCIU przetargu bez dokonania wyboru.pdf (337,71KB)

zapytanie2.jpeg