OGŁOSZENIE Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 20 grudnia 2017r.
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 20 grudnia 2017r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 902, z późn. zm.) oraz § 11 Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (Zarządzenie nr 0152/20/2009 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24 czerwca 2009r.)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko
inspektora w Referacie Spraw Obywatelskich
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44.
O stanowisko nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej ani obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy: min. 3 lata;
- znajomość następujących przepisów prawa:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r. poz.1875, zm. poz. 2232),
- ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017r. poz.430, z późn. zm.),
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2017r. poz.209),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz. U. Nr 219, poz. 2218),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów Obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. Nr 96, poz.850),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 sierpnia 2004r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. Nr 181, poz. 1872),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 2004r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz.U. nr 229, poz. 2307),
- umiejętność obsługi komputera;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B;
- możliwość wykorzystania prywatnego samochodu do celów służbowych;
- dyspozycyjność,
- predyspozycje do pracy w zespole.
- Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44 (obiekt posiada windę);
- wymiar czasu pracy : ½ etatu;
- podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony,
w tym w szczególności:
- wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony,
- opracowywanie Planu Obrony Cywilnej Gminy i jego aktualizacja,
- organizacja i zabezpieczenie pracy Stałego Dyżuru Wójta Gminy Dobrzeń Wielki, w tym prowadzenie dokumentacji,
- opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w ramach przygotowań obronnych Państwa, w tym zadań Urzędu Gminy w tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z nakładaniem świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju, w tym przygotowanie decyzji wójta i koordynacja akcji kurierskiej,
- przygotowanie zarządzeń Wójta w sprawie utworzenia formacji obrony cywilnej,
- nadzorowanie i kontrolowanie wykonania zadań i zaleceń z zakresu obrony cywilnej przez zakłady pracy i instytucje zlokalizowane na terenie gminy,
- wspomaganie wójta jako Szefa Obrony Cywilnej Gminy w wykonywaniu zadań
i koordynacja realizacji jego poleceń;
- Wykonywanie zadań Gminy określonych w ustawie o zarządzaniu kryzysowym, w tym
w szczególności:
- opracowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego,
- kierowanie monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,
- zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
- realizacja przedsięwzięć wynikających z wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy,
- zapobieganie, przeciwdziałanie i usuwanie zdarzeń o charakterze terrorystycznym i współpraca w tym zakresie z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
- organizacja i realizacja zadań z zakresu infrastruktury krytycznej;
- Wykonywanie zadań wspólnych z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
w tym w szczególności:
- opracowanie planu ewakuacji ludności, zwierząt i mienia na wypadek masowego zagrożenia, przygotowanie do działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności,
- realizacja przedsięwzięć związanych z przygotowaniem i prowadzeniem akcji ratowniczych w rejonach rażenia i klęsk żywiołowych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (krótkie uzasadnienie ubiegania się o stanowisko);
- życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej;
- oświadczenie/oświadczenia kandydata o spełnianiu wymogów określonych powyżej w pkt 1 ppkt: 2,3,6-8 niniejszego ogłoszenia;
- kserokopie świadectw pracy, a w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata
o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę, czas trwania etc.); - kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia prawa jazdy;
- oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922, z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek publikacji moich danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902, z późn. zm.)”;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
- Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 5 w ppkt 4 - 8 muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.
- Oświadczenia wymienione w pkt 5 ppkt 1-3, 4 i 9 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
- Brak któregokolwiek z wymienionych w pkt 5 wymaganych dokumentów aplikacyjnych, jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem lub podpisu kandydata na oświadczeniach, traktowane będzie jako błąd formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia dokumentów aplikacyjnych.
- Oferty zawierające wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44 (lub przesłać pocztą) w terminie do dnia
5 stycznia 2018r. do godz. 1530 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko inspektora w Referacie Spraw Obywatelskich”. - Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego
w pkt 9 Ogłoszenia, nie będą rozpatrywane. Do ofert tych mają zastosowanie przepisy Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim dotyczące sposobu postępowania z dokumentami aplikacyjnymi. - Otwarcie ofert nastąpi do dnia 10 stycznia 2018r.
- Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) www.bip.dobrzenwielki.pl. (Baza aktów własnych - Zbiór zarządzeń Kierownika Urzędu).
- Informacje o przebiegu i wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP (Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
w listopadzie 2017r. wynosił 0%. - Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać u Sekretarza Gminy pod numerem telefonu 774695483 wewn.102.
WÓJT
Henryk Wróbel[1]
[1] Podpis na oryginale