Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 0050.1.177.2018 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 26-11-2018 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm.) oraz zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kup: 1) w drodze spisu z natury:
a) środków trwałych i pozostałych środków trwałych,

b) magazynu spożywczego i materiałów-magazyn,

c) druków ścisłego zarachowania,


2) skontrum: zbiory biblioteczne,
3) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne,

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) inne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.


4) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisje w składzie:
1) Zespół spisowy nr 1:
- Edyta Pyrasz – przewodniczący komisji,

- Zygfryd Psyk – członek komisji ,

- Dorota Nikisz - członek komisji,


2) Zespół spisowy nr 2:
- Edyta Pyrasz – przewodniczącykomisji ,

- Irena Wochnik – członek komisji ,

- Cecylia Słota – członek komisji


3) Zespół spisowy nr 3:
- Słota Cecylia - przewodniczący komisji,

- Stefan Alicja - członek komisji,

- Janczy Regina - członek komisji


4) Zespół spisowy nr 4:
- Kowal Krystyna - przewodniczący,

- Nalewaja Maria - członek komisji,

- Wiczyńska Kamila - członek komisji,


5) Zespół spisowy nr 5:
- Słota Cecylia - przewodniczący,

- Weber Barbara - członek komisji,


6) Zespół spisowy nr 6:
- Pyrasz Edyta - przewodniczący,

- Psyk Zygfryd - członek komisji.


3. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 2. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Zespole Szkół w Dobrzeniu Wielkim: 1) w drodze spisu z natury:
a) środków trwałych i pozostałych środków trwałych,

b) druków ścisłego zarachowania, środków pieniężnych w kasie


2) skontrum: zbiory biblioteczne
3) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) inne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.


4) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisję w składzie:
1) Komisja inwentaryzacyjna:
- Katarzyna Czok-przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej

- Marek Gołębiowski – członek komisji,

- Honorata Swynarczuk - członek komisji,


2) Zespół spisowy nr 1:
- Aneta Zadora - Konieczny – przewodniczący komisji

- Monika Kwosek – członek komisji,

- Dorota Polok – członek komisji,


3) Zespół spisowy nr 2:
- Irena Ledwolorz - przewodniczący komisji,

- Monika Polok - członek komisji,

- Teresa Dzierżak - członek komisji,


4) Zespół spisowy nr 3:
- Anna Gruchalski - przewodniczący komisji,

- Kinga Alochna-Draguć - członek komisji,

- Brygida Reginek - członek komisji.


3. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

§ 3. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi w Dobrzeniu Wielkim: 1) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne,

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) inne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.


2) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


3) w drodze spisu z natury:
a) materiałów-magazyn,

b) druków ścisłego zarachowania.


4) Porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacja ich wartości
a) zbiory biblioteczne.


2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisję w składzie:
1) Zespół spisowy nr 1: - Wabnic Grzegorz - przewodniczący komisji,

- Rychlik Elżbieta - członek komisji,

- Osiol Elżbieta - członek komisji,


2) Zespół spisowy nr 2: - Lisowska Urszula - przewodniczący komisji,

- Stelmach Danuta - członek komisji,

- Słota Arnold - członek komisji.


3. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 3 do zarządzenia.

§ 4. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Publicznym Przedszkolu w Dobrzeniu Wielkim: 1) w drodze spisu z natury:
a) magazynu spożywczego,

b) druków ścisłego zarachowania, czeków


2) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne,

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) nne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.


3) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisję w składzie:
1) Zespół spisowy nr 1:
- Warzecha Jolanta – przewodniczący komisji,

- Adamska-Oliwa Bernadeta – członek komisji,

- Mirko Danuta – członek komisji,


2) Zespół spisowy nr 2:
- Mikoś Sylwia – przewodniczący komisji,

- Ressel Agnieszka - członek komisji.


3. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 4 do zarządzenia.

§ 5. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Publicznym Przedszkolu w Chróścicach 1) w drodze spisu z natury:
a) magazynu spożywczego i materiałów-magazyn,

b) druków ścisłego zarachowania, środków pieniężnych w kasie.


2) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne,

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) inne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald.


3) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisję w składzie:
1) Zespół spisowy nr 1:
- Mehl Felicyta – przewodniczący komisji,

- Junger Renata – członek komisji,

- Nowak Konrad – członek komisji,


2) Zespół spisowy nr 2:
- Mehl Felicyta – przewodniczący komisji,

- Breguła Monika - członek komisji.


3. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 5 do zarządzenia.

§ 6. 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Chróścicach: 1) drogą weryfikacji sald:
a) wartości niematerialne i prawne,

b) należności sporne i wątpliwe,

c) należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

d) rozrachunki publiczno-prawne,

e) rozrachunki z pracownikami,

f) fundusze,

g) inne aktywa i pasywa nie podlegające spisowi z natury i uzgodnieniu sald


2) drogą potwierdzenia sald:
a) środki pieniężne na rachunkach bankowych,

b) należności i zobowiązania z tytułu dostaw i usług.


3) w drodze spisu z natury: druków ścisłego zarachowania
4) porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacja ich wartości: zbiory biblioteczne

2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznacza się komisję w składzie:
- Lisowska Izabela - przewodniczący komisji,

- Blacha Irena - członek komisji,

- Gonsior Edward - członek komisji.

2. Plan, zakres i formy inwentaryzacji określa załącznik nr 6 do zarządzenia.

§ 7. 1. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2018 r. 2. Ostateczny termin rozliczenia wyników inwentaryzacji ustala się na dzień 15.01.2019 r.
3. Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwą i zgodną z obowiązującymi przepisami inwentaryzację.
4. Z przeprowadzonej inwentaryzacji należy sporządzić protokół.
5. Pobranie i ostateczne rozliczenie arkuszy spisu z natury powierza się przewodniczącemu zespołu spisowego.
6. Po zakończeniu czynności spisowych arkusze spisowe oraz protokół z rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych wraz z wyjasnieniami należy przekazać do Referatu Centrum Usług Wspólnych.


Wójt Gminy

Piotr Szlapa

 

PDF   Zarządzenie Nr 0050.1.177.2018 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 26-11-2018 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych.pdf (1,04MB)

PDFZalacznik1 0050.1.177.2018.pdf (143,10KB)

PDFZalacznik2 0050.1.177.2018.pdf (143,22KB)

PDFZalacznik3 0050.1.177.2018.pdf (141,28KB)

PDFZalacznik4 0050.1.177.2018.pdf (139,59KB)

PDFZalacznik5 0050.1.177.2018.pdf (139,86KB)

PDFZalacznik6 0050.1.177.2018.pdf (140,73KB)