OGŁOSZENIE Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 2 stycznia 2012r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 2 stycznia 2012r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy
w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referenta w Referacie Zamówień Publicznych
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44.
O stanowisko nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - wykształcenie średnie – preferowane wyższe,
- staż pracy: 2 lata przy posiadanym wykształceniu średnim i wyższym zawodowym; 1 rok przy wykształceniu wyższym magisterskim,
-
znajomość ustaw:
- Prawo zamówień publicznych
- o finansach publicznych,
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym. - umiejętność obsługi komputera,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku urzędniczym,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych,
- predyspozycje do pracy w zespole,
- staranność i dokładność.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Zadania główne, związane ściśle z zakresem czynności na stanowisku, obejmują w szczególności :
- planowanie zamówień publicznych,
-
udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim oraz gminnych jednostek organizacyjnych
w zakresie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i uregulowań okołoustawowych, - przygotowanie projektów umów o wykonanie zamówienia publicznego,
- sprawozdawczość z postępowań w sprawie zamówień publicznych,
- archiwizowanie dokumentów z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
-
przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań
w sprawie zamówień publicznych, w tym opiniowanie wniosków, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz
z załącznikami, - udział w pracach komisji przetargowych,
- wykonywanie poleceń Wójta i Kierownika Referatu Zamówień Publicznych.
-
Zadania dodatkowe, wynikające z zadań Urzędu Gminy :
Uczestniczenie w obowiązkowych akcjach związanych w szczególności z:
wyborami powszechnymi, usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, obronnością, statystyką publiczną (spisy) itp.
-
Zadania główne, związane ściśle z zakresem czynności na stanowisku, obejmują w szczególności :
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV oraz uzasadnienie przystąpienia do naboru,
- kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu zawodowego),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających nadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe oraz posiadane umiejętności,
- kserokopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 233, poz. 1458)”
- zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku referenta (zaświadczenie wydane przez lekarza pierwszego kontaktu jest dokumentem wyczerpującym wymóg).
- Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 4 w ppkt od 2) do 5) muszą być poświadczone osobiście przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt 4 ppkt 1 i pakt 6-8 muszą być podpisane przez kandydata.
- Brak któregokolwiek z wymienionych w pkt 4 dokumentów aplikacyjnych jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem lub podpisu kandydata na oświadczeniach, traktowane będzie jako błąd formalny i podstawa do odrzucenia dokumentów aplikacyjnych.
-
Oferty zawierające wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44,
w terminie do dnia 12 stycznia 2012r. do godz. 1500 w zaklejonych kopertach
z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko referenta w Referacie Zamówień Publicznych. - Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego w pkt 8 ogłoszenia nie będą rozpatrywane. Do ofert tych mają zastosowanie przepisy Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim dotyczące sposobu postępowania z dokumentami aplikacyjnymi.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 stycznia 2012r.
- Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) www.bip.dobrzenwielki.pl. (Wersja archiwalna BIP- podstrona Ogłoszenia. Wolne stanowiska).
- Informacje o przebiegu i o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 774695483 wewn.102.
WÓJT
Henryk Wróbel