Zarządzenie Nr 0050.1.124.2020 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 25-08-2020 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kup na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 351 z późn.zm.) oraz art. 30, ust. 2 pkt.3 z dnia 8 marca 1990 r. ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 713), zarządzam, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić inwentaryzację zdawczo-odbiorczą składników majątkowych w Zespole-Szkolno-Przedszkolnym w Kup przy ul.1 Maja 6a za pomocą spisu z natury na dzień 31.08.2020 r. § 2. Inwentaryzacja zostaje przeprowadzona w związku ze zmianą osoby odpowiedzialnej materialnie. § 3. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się zespoły spisowe określone w Załączniku. § 4. Inwentaryzacja zdawczo odbiorcza powinna odbyć się w terminie do 31.08.2020 r. w obecności osoby materialnie odpowiedzialnych tj. Pani Katarzyny Wojnarowskiej pełniącej obowiązki Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, jako osoby zdającej powierzone do administrowania mienie oraz Pana Rafała Kawałko Dyrektora, jako osoby której powierza się sprawowanie administrowania majątkiem. § 5. Inwentaryzacją należy objąć: 1. Środki trwałe.
2. Pozostałe środki trwałe.
3. Księgozbiór.
4. Materiały.
5. Wartości niematerialne i prawne.
6. Druki ścisłego zarachowania.
§ 6. Zobowiązuje się zespoły spisowe do: 1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych.
2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów przeprowadzana inwentaryzacji.
3. Dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 0050.1.124.2020 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 25-08-2020 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kup na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej.pdf (345,02KB)