- Menu BIP
- Zapytania ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie tablicy informacyjnej z kodem QR na stojaku stalowym ocynkowanym malowanym proszkowo dla operacji pn. „Konserwacja stacji drogi krzyżowej z kościoła pw. Św. Jerzego w Kup”
Kup, dnia 29.09.2020 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie tablicy informacyjnej z kodem QR na stojaku stalowym ocynkowanym malowanym proszkowo dla operacji pn. „Konserwacja stacji drogi krzyżowej z kościoła pw. Św. Jerzego w Kup”
Postępowanie przeprowadzono zgodnie z art. 53 pkt 5 ustawy o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2(Dz. U z 2020 r. poz. 695)
- ZAMAWIAJĄCY:
- Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jerzego w Kup
ul. 1 Maja 3
46-082 Kup
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1 tablicy informacyjnej z kodem QR wykonanej z laminatu w formacie A4. Tablica ma być umieszczona na stojaku stalowym ocynkowanym malowanym proszkowo zgodnie z kolorem wybranym przez Zamawiającego z palety RAL. Wysokość stojaka od podstawy ok 110 cm. Podstawa stojaka ma być wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo i dodatkowo podklejona filcem gumowym o grubości 5 mm oddzielającym ja od bezpośredniego kontaktu z podłożem.
- Tablica informacyjna będzie pełniła rolę tablicy pamiątkowej, dlatego do wykonania tablicy należy użyć materiałów trwałych, gwarantujących min. 5-letni okres eksploatacji.
- Zakres zamówienia obejmuje:
- zaprojektowanie tablicy informacyjnej wg poniższych zaleceń
– zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów PROW 2014-2020 w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych szczegółowo opisany w Księdze wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, opublikowanej na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (wzór tablicy – załącznik nr 4),
- zaprojektowanie konstrukcji (stojaka) wg obowiązujących standardów,
- wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej (po jej formalnej akceptacji przez Zamawiającego) w ilości 1 sztuka,
- wykonanie zaprojektowanej konstrukcji,
- dostawę tablicy i konstrukcji do miejsca realizacji inwestycji:
- 1 kpl. w miejscowości Kup – właściwe miejsce ustawienia wskaże Zamawiający,
- montaż konstrukcji do podłoża.
- montaż tablicy informacyjnej do konstrukcji mocującej.
- Tablica informacyjno-promocyjna musi zawierać następujące treści i logotypy graficzne
- Znak Unii Europejskiej.
- Logo PROW 2014-2020, logo LEADER oraz oficjalne logo województwa Opolskiego.
- slogan: „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
- Nazwę/tytuł operacji.
- Informację o wspófinansowaniu ze środków UE
- Nazwę działania PROW 2014-2020, w ramach którego realizowana jest operacja.
- Kod QR.
- Wartość zadania.
- Wartość dofinansowania.
- Miniaturowe zdjęcia stacji drogi krzyżowej (14 szt.).
Wzór tablicy przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Treść tablic, oraz stosowanie logotypów oraz ich rozmieszczenie musi być zgodne z warunkami zawartymi w Księdze wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- Wymienione powyżej logotypy graficzne są dostępne na stronie internetowej PROW 2014-2020 pod adresem: www.opolskie.pl (Strona główna » Fundusze unijne » PROW 2014-2020» Promocja i informacja » Logotypy/Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020)
KOD CPV: 31523200-0 – Trwałe znaki informacyjne.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w okresie od 16 do 30 listopada 2020 r.
- MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: compositus@wp.pl.
Termin składania ofert: do dnia 9 października 2020 r.,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątka firmową;
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- zawierać wartość oferty (netto i brutto),
- określać termin wykonania zamówienia,
- podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta,
- zawierać wymagane załączniki:
- ofertę cenową (załącznik nr 1),
„UWAGA” – oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
- KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %) realizacji zamówienia.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Oferent powinien podać stałą cenę zawierającą wszystkie koszty.
- Cena podana w ofercie stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe przysługujące Wykonawcy.
- DODATKOWE INFORMACJE.
- Zamawiający wezwie do uzupełnienia, bądź złożenia wyjaśnień tych Wykonawców, których oferty nie będą kompletne, lub tych, których oferty zawierają błędy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w trakcie jej realizacji.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Pan Dariusz Bieniek, tel. 77 411 03 25.
- ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 -Formularz ofertowy.doc (306,00KB)
- Zalacznik nr 2 - Wzór tablicy.docx (297,67KB)
- Zapytanie ofertowe - podpisane.pdf (1,37MB)