Zarządzenie Nr 120.55.2020 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24-11-2020 o zmianie zarządzenia w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020r. poz. 713, zm.poz.1378), oraz §24 i 24a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020r. poz. 1758, zm. poz.: 1797,1829,1871,1917,1931 i 1972) w związku z art. 3 ust. 3-5 ustawy z dnia 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r, poz. 1842), Wójt Gminy Dobrzeń Wielki zarządza co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 120.52.2020 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 3 listopada 2020r. w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w związku z wystapieniem stanu epidemii zmienia się § 7, który otrzymuje brzmienie: „§ 7. 1. Wyłącza się, co do zasady, możliwość wykonywania przez pracowników Urzędu pracy zdalnej, z uwagi na rodzaj wykonywanej pracy oraz brak możliwości spełnienia przez pracodawcę warunków określonych w art. 3 ust. 3-5 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r, poz. 1842), z zastrzeżeniem ust. 2. 2. W sytuacjach wyjątkowych Wójt może z własnej inicjatywy lub na wniosek pracownika polecić pracownikowi wykonywanie przez czas oznaczony pracy zdalnej, jeśli rodzaj wykonywanej pracy nie wymaga wykorzystania narzędzi i systemów dostarczanych przez pracodawcę. Wniosek pracownika dotyczący wykonywania pracy zdalnej wymaga akceptacji bezpośredniego przełożonego pracownika. 3. W przypadku polecenia wykonania pracy zdalnej pracownik sporządza codziennie ewidencję wykonanych czynności w godzinach pracy Urzędu (stosownie do własnego rozkładu czasu pracy), uwzględniającą w szczególności opis tych czynności oraz datę i czas ich wykonywania. Wzór ewidencji czynności pracy zdalnej określa załącznik do niniejszego zarządzenia. 4. Ewidencję, o której mowa w ust. 3, pracownik przesyła po zakończeniu każdego dnia pracy zdalnej swojemu bezpośredniemu przełożonemu na adres poczty e-mail. 5. Wójt może w każdym czasie cofnąć polecenie wykonywania pracy zdalnej, w szczególności wtedy, gdy z ewidencji wykonanych czynności, o której mowa w ust. 3 i 4 wynika, że pracownik nie wykorzystuje w sposób należyty czasu pracy zdalnej albo jeśli potrzeby pracodawcy wymagają obecności pracownika w Urzędzie, na zajmowanym stanowisku pracy. ”;
§ 2. Zarzadzenie wchodzi w życie z dniem 24 listopada 2020r.
Zarządzenie Nr 120.55.2020 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24-11-2020 o zmianie zarządzenia w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w związku z wystąpieniem stanu epidemii.pdf (371,07KB)