Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. środków zewnętrznych i obsługi projektów w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 20 kwietnia 2021r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019r. poz. 1282) oraz § 11 Regulaminu naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (Zarządzenie nr 0152/20/2009 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24 czerwca 2009r.)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko
inspektora ds. środków zewnętrznych i obsługi projektów
w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim,
ul. Namysłowska 44.
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe;
5) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy, w tym przynajmniej 1 rok pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym związanym z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych, w szczególności w zakresie tzw. projektów miękkich;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie umiejętności i wiedzy z zakresu pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych - w szczególności w zakresie tzw. projektów miękkich, prowadzenia i rozliczania rzeczowo-finansowego projektów, przygotowywania umów;
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2020r. poz. 713);
3) dyspozycyjność;
4) umiejętność pracy pod presją czasu;
5) zdolności organizacyjne, komunikatywność, odpowiedzialność;
6) dokładność w wykonywaniu zadań;
7) predyspozycje do pracy w zespole.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca biurowa (praca przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie);
2) miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, I piętro (obiekt posiada windę);
3) wymiar czasu pracy: pełny (praca od poniedziałku do środy w godzinach od 730 do 1530,
w czwartek od 730 do 1630; w piątek od 730 do 1430);
4) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżące monitorowanie i analiza możliwości pozyskania środków ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań Gminy, w szczególności dostępnych funduszy unijnych na realizację tzw. projektów miękkich;
2) prowadzenie dla potrzeb Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy bazy danych dotyczących funduszy unijnych przeznaczonych na realizację tzw. projektów miękkich,
3) pozyskiwanie pozabudżetowych środków zewnętrznych na zadania Gminy, ze szczególnym uwzględnieniem środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej, na realizację tzw. projektów miękkich;
4) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do dostępnych programów pomocowych na realizacje tzw. projektów miękkich;
5) nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym nadzorowanie właściwego udokumentowania wydatków związanych z dofinansowanym projektem, w tym sprawdzanie, czy wszystkie wydatki ponoszone w projekcie są wydatkami kwalifikowanymi;
6) przygotowywanie niezbędnych dokumentów, harmonogramów, raportów, sprawozdań;
7) przygotowywanie wniosków o refundację poniesionych wydatków w ramach projektów unijnych oraz wniosków o płatność zaliczkową;
8) bieżące monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wniosku o dofinansowanie;
9) prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej możliwości pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej na realizację tzw. projektów miękkich w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy;
10) prowadzenie obowiązkowych działań promocyjnych do projektów finansowanych ze środków unijnych;
11) przygotowywanie projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta, związanych z wykonywanymi zadaniami;
12) współpraca z lokalnymi, regionalnymi i krajowymi instytucjami i podmiotami w zakresie planowania, realizacji i monitorowaniu projektów, w szczególności tzw. projektów miękkich;
13) przygotowywania i realizacji projektów wspólnych dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym współpraca w ramach Aglomeracji Opolskiej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej (CV), zawierający dane kontaktowe kandydata (nr tel.; adres e-mail);
2) oświadczenie kandydata o zgodności podanych w CV danych osobowych z dowodem osobistym (należy podać: serię i nr dowodu osobistego, organ wydający, termin ważności);
3) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;
4) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy tylko kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych);
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym inspektora w administracji publicznej;
10) oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora w ds. środków zewnętrznych i obsługi projektów w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim.
Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282)) i wyrażam na to zgodę.”.
6. Kserokopie dokumentów, o których mowa w poz. 5 („Wymaganie dokumenty”) niniejszego Ogłoszenia muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.
7. Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
8. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w poz. 5 ogłoszenia („Wymagane dokumenty”), jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu albo podpisu kandydata na dokumentach i oświadczeniach, traktowane będzie jako błąd formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
9. Oferty zawierające wymagane dokumenty, określone w poz. 5 ogłoszenia „Wymagane dokumenty”, należy składać w Biurze Podawczym w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44 lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 7 maja 2021r. do godz. 1430
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. środków zewnętrznych i obsługi projektów.” W przypadku ofert nadesłanych pocztą liczy się data ich wpływu do Urzędu Gminy.
10. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po dniu 7 maja 2021r. nie będą rozpatrywane.
11. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 14 maja 2021r.
12. Kandydaci których oferty spełnią wymogi formalne podane w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w terminie do dnia 18 maja 2021r.
13. Informacje o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (Menu Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
14. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) www.bip.dobrzenwielki.pl (Baza aktów własnych - Zbiór zarządzeń Wójta - Kierownika Urzędu - Zarządzenie nr 0152/20/2009 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 24 czerwca 2009r.).
15. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w marcu 2021r. wynosił 0%.
16. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem telefonu 774110325.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
1) Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest wymogiem ustawowym (art. 22I Kodeksu pracy – Dz.U. z 2020r., poz.1320);
2) Administratorem danych osobowych przekazanych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest Wójt Gminy w Dobrzeniu Wielkim;
3) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez administratora jest NETKONCEPT sp. z o. o. z siedzibą w Opolu przy ul. Partyzanckiej 5a, 45 801 Opole. Kontakt listowny: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, kontakt e mail: ;
4) Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane tylko dla potrzeb tej rekrutacji, której dotyczy niniejsze obwieszczenie;
5) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz.U. z 2019r. poz. 1282);
6) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie www.bip.dobrzenwielki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
7) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
8) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
9) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w naborze;
10) Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
WÓJT
Piotr Szlapa