Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Centrum Usług Wspólnych w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Ogłoszenie Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 6 lutego 2023r. w sprawie naboru na wolne stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Ogłoszenie
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 6 lutego 2023r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko podinspektora
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko
podinspektora w Referacie Centrum Usług Wspólnych
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) obywatelstwo polskie lub posiadanie prawa do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie minimum średnie, kierunek - ekonomia;
5) staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego - 3 lata; w przypadku posiadania wykształcenia wyższego - staż pracy nie jest wymogiem niezbędnym;
6) znajomość następujących przepisów prawa:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40),
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1634, z późn.zm.),
c) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120);
7) umiejętność obsługi komputera, w tym w zakresie programu EXCEL;
8) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej, w szczegolności w dziale prowadzącym obsługę finansową;
2) dokładność i sumienność;
3) predyspozycje do pracy w zespole;
4) predyspozycje do pracy pod presją czasu.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44 (obiekt posiada windę);
2) wymiar czasu pracy: pełny (praca od poniedziałku do środy w godzinach od 730 do 1530,
w czwartek od 730 do 1630; w piątek od 730 do 1430);
3) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) dekretacja dowodów księgowych dotyczących wydatków do ujęcia w księgach rachunkowych;
2) prowadzenie ewidencji księgowej raportów kasowych wydatków;
3) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującym planem kont i klasyfikacją budżetową (bez księgowości podatkowej oraz kont służących ewidencji księgowej dochodów budżetowych);
4) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozrachunków z kontrahentami zgodnie z obowiązującym planem kont;
5) prowadzenie ewidencji księgowej wadiów wnoszonych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych oraz wnoszonych w formie pieniężnej zabezpieczeń należytego wykonania umów według poszczególnych kontrahentów;
6) prowadzenie ewidencji księgowej projektów dofinansowywanych z budżetu UE w zakresie wydatków zgodnie z wymaganiami dotyczącymi ewidencji księgowej określonymi w zawieranych umowach o dofinansowanie;
7) merytoryczna i rachunkowa kontrola wyciągów bankowych oraz ewidencja i księgowanie wyciągów bankowych rachunku: wydatków, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, wadiów, zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy, depozytów urzędu Gminy zgodnie z obowiązującym planem kont;
8) dekretacja dowodów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont i według obowiązującej klasyfikacji budżetowej;
9) sporządzanie i ewidencja, w ewidencji księgowej urzędu, poleceń księgowania dla wydatków;
10) inne – według potrzeb pracodawcy.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej (CV), zawierający dane osobowe ( imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania ) oraz kontakt do kandydata (nr tel., adres e-mail);
2) oświadczenie kandydata o zgodności podanych w CV danych osobowych z dowodem osobistym (należy podać: serię i nr dowodu osobistego, organ wydający, termin ważności dowodu osobistego);
3) kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, a w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;
4) kserokopie zaświadczeń i dyplomów potwierdzających posiadanie wymaganego poziomu i kierunku wykształcenia;
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej (akceptowane jest zaświadczenie wydane przez lekarza rodzinnego);
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy tylko tych kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
10) oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Referacie Centrum Usług Wspólnych w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim. Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530) i wyrażam na to zgodę.”.
6. Składane przez kandydata kserokopie dokumentów, o których mowa w poz. 5 niniejszego ogłoszenia („Wymagane dokumenty”) muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.
7. Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
8. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w poz. 5 ogłoszenia jak również brak poświadczenia za zgodność z oryginałem lub podpisu kandydata na dokumentach (zgodnie z poz. 6 i 7 ogłoszenia) traktowane będzie jako brak formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
9. Oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44 (lub przesłać pocztą) w terminie do dnia
23 lutego 2023r. do godz. 16:30 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Centrum Usług Wspólnych”.
10. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego w poz. 9 ogłoszenia, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą bierze się pod uwagę datę wpływu oferty do Urzędu Gminy.
11. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 28 lutego 2023r.
12. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub na pośrednictwem poczty e-mail w terminie do dnia
2 marca 2023r.
13. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Akt prawny: Zarzadzenie_wewnetrzne-0152_20_2009 - Baza Aktów Własnych (prawomiejscowe.pl).
14. Informacje o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP (Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
15. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w styczniu 2023r. wynosił 0%.
16. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać u Sekretarza Gminy pod numerem telefonu 774695483 wewn.102.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
1) Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest wymogiem ustawowym (art. 22I Kodeksu pracy – Dz.U. z 2020r., poz.1320);
2) Administratorem danych osobowych przekazanych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest Wójt Gminy w Dobrzeniu Wielkim;
3) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez administratora jest Marcin TYNDA Kontakt listowny: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki: kontakt e-mail: ;
4) Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane tylko dla potrzeb tej rekrutacji, której dotyczy niniejsze obwieszczenie;
5) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz.U. z 2019r. poz. 1282);
6) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie www.bip.dobrzenwielki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
7) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
8) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
9) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w naborze;
10) Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
WÓJT |