Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Załącznik do zarządzenia Nr 120.45.2023
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 23 października 2023 r.
Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie
Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
z dnia 23 października 2023r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko podinspektora
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko
podinspektora w Referacie Rozwoju
w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44:
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) obywatelstwo polskie lub posiadanie prawa do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia, kierunek – ekonomia, zarządzanie lub administracja publiczna;
5) co najmniej rok pracy w administracji publicznej;
6) znajomość następujących przepisów prawa:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40),
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1634, z późn.zm.),
7) umiejętność obsługi komputera Pakiet MS Office, w tym programu EXCEL;
8) umiejętność obsługi social mediów (Instagram, Linkedin, Facebook);
9) umiejętność obsługi programów graficznych, w tym Canva;
10) prawo jazdy,
8) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą projektów z dofinansowaniem z Unii Europejskiej;
2) dokładność i sumienność;
3) predyspozycje do pracy w zespole;
4) predyspozycje do pracy pod presją czasu;
5) znajomość języka obcego – angielskiego lub niemieckiego w stopniu średniozaawansowanym.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44 (obiekt posiada windę);
2) wymiar czasu pracy: 3/4 (praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00)
3) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżące monitorowanie i analiza możliwości pozyskania środków ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań Gminy, w szczególności dostępnych funduszy unijnych na realizację tzw. projektów miękkich;
- pozyskiwanie pozabudżetowych środków zewnętrznych na zadania Gminy, ze szczególnym uwzględnieniem środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej na realizację tzw. projektów miękkich;
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do dostępnych programów pomocowych na realizacje tzw. projektów miękkich;
- nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym nadzorowanie właściwego udokumentowania wydatków związanych z dofinansowanym projektem;
- przygotowywanie wniosków o refundację poniesionych wydatków w ramach projektów unijnych oraz wniosków o płatność zaliczkową;
- bieżące monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wniosku o dofinansowanie;
- prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej możliwości pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej na realizację tzw. projektów miękkich w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy;
- prowadzenie promocji Gminy, w tym obowiązkowych działań promocyjnych do projektów finansowanych ze środków unijnych;
- współpraca z lokalnymi, regionalnymi i krajowymi instytucjami i podmiotami w zakresie planowania, realizacji i monitorowaniu projektów, w szczególności tzw. projektów miękkich;
- przygotowywania i realizacji projektów wspólnych dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
- inne zadania – okresowo, według potrzeb pracodawcy.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej (CV), zawierający dane osobowe (imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania ) oraz kontakt do kandydata (nr tel., adres e-mail);
2) list motywacyjny;
3) oświadczenie kandydata o zgodności podanych w CV danych osobowych z dowodem osobistym (w oświadczeniu należy podać: serię i nr dowodu osobistego, organ wydający, termin ważności dowodu osobistego);
4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, a w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;
5) kserokopie dyplomów, świadectw i zaświadczeń potwierdzających posiadanie wymaganego poziomu i kierunku wykształcenia;
6) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy tylko tych kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
10) oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim.
Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530) i wyrażam na to zgodę.”.
6. Składane przez kandydata kserokopie dokumentów, o których mowa w poz. 5 niniejszego ogłoszenia („Wymagane dokumenty”) muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.
7. Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
8. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w poz. 5 ogłoszenia, brak poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem lub brak podpisu kandydata na dokumentach (zgodnie z poz. 6 i 7 ogłoszenia), jak również złożenie oświadczeń o innej treści niż wymagana niniejszym ogłoszeniem, traktowane będzie jako brak formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
9. Oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44 lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia
10 listopada 2023r. do godz. 14:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Rozwoju”.
10. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego w poz. 9 ogłoszenia, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą bierze się pod uwagę datę wpływu oferty do Urzędu Gminy.
11. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 15 listopada 2023r.
12. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub na pośrednictwem poczty e-mail w terminie do dnia 16 listopada 2023r.
13. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Akt prawny: Zarzadzenie_wewnetrzne-0152_20_2009 - Baza Aktów Własnych (prawomiejscowe.pl).
14. Informacje o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP (Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
15. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim we wrześniu 2023r. wynosił 0%.
16. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać u Sekretarza Gminy pod numerem telefonu 774110302.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
1) Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest wymogiem ustawowym (art. 22I Kodeksu pracy – Dz.U. z 2020r., poz.1320);
2) Administratorem danych osobowych przekazanych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest Wójt Gminy w Dobrzeniu Wielkim;
3) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez administratora jest Marcin TYNDA Kontakt listowny: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki: kontakt e-mail: ;
4) Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane tylko dla potrzeb tej rekrutacji, której dotyczy niniejsze obwieszczenie;
5) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz.U. z 2022r. poz. 530);
6) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie www.bip.dobrzenwielki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
7) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone;
8) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
9) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w naborze;
10) Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wójt Gminy
/-/ Piotr Szlapa