Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 120.8.2024 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 08-04-2024 w sprawie powołania komisji odbioru końcowego zadania pn. Budowa gminnej stołówki szkolnej i jadłodajni w Dobrzeniu WielkimUmowa nr ZP.272.50.2023 z dnia 15.03.2023 r

 


§ 1. Powołuję niniejszym komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego w następującym składzie :
1. Piotr Jonek – Z-ca Wójta Gminy Dobrzeń Wielki
2. Tomasz Okoń - Przedstawiciel wykonawcy BIL Spółka z o.o.
3. Daniel Leś - Przedstawiciel wykonawcy BIL Spółka z o.o.
4. Wojciech Szrom – Kierownik budowy
5. Karol Zawieja – Inspektor Nadzoru
6. Zbigniew Śleziona– Inspektor Nadzoru br. elektrycznej
7. Anna Michałek - Inspektor Nadzoru br. sanitarnej
8. Klaudia Gołębiowski - Projektant KG Architekci
9. Anna Grabowska– Projektant
10. Dariusz Bieniek – Inspektor Urząd Gminy Dobrzeń Wielki

§ 2. Odbiór rozpocznie się dnia 09.04.2024 r. o godz. 10.00
§ 3. Zgodnie z umową Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności Dziennik budowy, protokoły odbiorów częściowych, świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonanych prób i atesty, wszelkie certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia i inne wymagane przez obowiązujące prawo dokumenty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Wójt Gminy Dobrzeń Wielki

Piotr Szlapa

 

 

 

PDF   Zarządzenie Nr 120.8.2024 Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 08-04-2024 w sprawie powołania komisji odbioru końcowego zadania pn. Budowa gminnej stołówki szkolnej i.pdf (210,30KB)