Ogłoszenie Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 17 kwietnia 2024r. w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Ogłoszenie Wójta Gminy Dobrzeń Wielki z dnia 17 kwietnia 2024r. w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530)
Wójt Gminy Dobrzeń Wielki ogłasza nabór na wolne stanowisko
inspektora w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim,
ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1) obywatelstwo polskie lub posiadanie prawa do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki – ekonomia, zarządzanie, administracja lub nauki społeczne;
5) staż pracy – co najmniej 3 lata, w tym co najmniej rok pracy w administracji publicznej;
6) doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie oraz w zakresie obsługi projektów z dofinansowaniem z Unii Europejskiej lub innych źródeł
7) znajomość następujących przepisów prawa:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40, z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1270, z późn.zm.);
8) umiejętność obsługi komputera Pakiet MS Office, w tym programu EXCEL;
9) umiejętność obsługi Social Mediów (Instagram, Linkedin, Facebook);
10) umiejętność obsługi programów graficznych, w tym Canva;
11) prawo jazdy (kat.B);
12) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) dokładność i sumienność;
2) predyspozycje do pracy w zespole;
3) predyspozycje do pracy pod presją czasu;
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44 (obiekt posiada windę);
2) wymiar czasu pracy: pełny (godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach od 8:00 do 15:30; w czwartek – od 7:30 do 16:30; w piątek – od 7:30 do 14:30);
3) podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony: 6 lub 12 miesięcy; po upływie okresu umowy na czas określony - perspektywa zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony .
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
W zakresie programów pomocowych:
1) Stałe monitorowanie i koordynowanie możliwości pozyskania środków ze źródeł zewnętrznych dla realizacji różnych przedsięwzięć i projektów;
2) Inicjowanie i planowanie przedsięwzięć i projektów związanych z pozyskaniem i wykorzystaniem zewnętrznych środków pomocowych;
3) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i obsługa projektów w trakcie ich realizacji;
4) Sporządzenie zapytań ofertowych na potrzeby realizowanych projektów do wysokości zamówień, w których nie ma obowiązku stosowania ustawy o zamówieniach publicznych:
a) Wyłonienie wykonawców,
b) Przygotowanie umów;
5) Stałe monitorowanie wykonywanych zadań realizowanych z funduszy zewnętrznych;
6) Przygotowywanie wniosków o płatność;
7) Rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań realizowanych na podstawie umów o dofinansowanie.
8) Zapewnienie prawidłowej realizacji promocji projektów zgodnie z wnioskami i umowami o dofinansowanie projektów;
9) Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzających;
10) Podejmowanie działań o pozyskanie środków na planowane inwestycje gminne w formie pożyczki inwestycyjnej i/lub płatniczej z WFOŚ i GW, w tym sporządzanie wniosków oraz prowadzenie rozliczeń finansowych otrzymanych pożyczek;
11) Współpraca z regionalnymi i lokalnymi instytucjami i organizacjami w kraju i za granicą w zakresie przygotowywania wspólnych projektów rozwojowych dofinansowanych ze środków pomocowych;
12) Uczestniczenie w szkoleniach dotyczących zasad pozyskiwania, realizacji i rozliczeń zadań realizowanych ze środków;
13) Realizacja innych zadań bieżących.
W zakresie spraw związanych z Programem „Czyste Powietrze”:
14) Udzielanie informacji o Programie „Czyste Powietrze” wszystkim osobom zainteresowanym;
15) Podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z udziału w Programie „Czyste Powietrze”;
16) Wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowania i skompletowania wniosków o dofinansowanie, w tym pod katem spełnienia wymagań określonych w Programie „Czyste Powietrze”;
17) Organizacja spotkań informujących o zasadach Programu „Czyste Powietrze” dla mieszkańców, zgodnie wymogami WFOŚiGW;
18) Przygotowanie i udostępnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o Programie „Czyste Powietrze”;
19) Przekazywanie Wnioskodawcom informacji dotyczących Programu „Czyste Powietrze”, w tym określonych w programie dopuszczalnych warunków łączenia dofinansowania przedsięwzięć z innymi programami ze środków publicznych, m.in. w ramach regionalnych programów operacyjnych oraz gminnymi programami ograniczania niskiej emisji;
20) Prowadzenie wszelkich działań mających na celu propagowanie Programu „Czyste Powietrze”;\
21) Przekazywanie do WFOŚiGW wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców w Urzędzie Gminy;
22) Pomoc Wnioskodawcom przy pisaniu wniosku i rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników;
23) Udział w szkoleniach organizowanych przez WFOŚiGW, w zakresie realizacji i rozliczania Programu „ Czyste Powietrze”;
24) Sporządzanie rejestru składanych przez mieszkańców wniosków o dofinasowanie;
25) Sporządzanie raportów, sprawozdań, rozliczeń i wniosków o wypłatę środków z WFOŚiGW, należnych Gminie z tytułu prowadzonej obsługi Programu„ Czyste Powietrze”;
26) Prowadzenie innych działań nałożonych na Gminę z tytułu obsługi Programu „Czyste Powietrze”.
5. Wymagane dokumenty (do złożenia w ofercie):
1) życiorys uwzględniający dotychczasowy przebieg kariery zawodowej (CV), zawierający dane osobowe
(imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania ) oraz kontakt do kandydata (nr tel., adres e-mail);
2) list motywacyjny;
3) oświadczenie kandydata o zgodności danych osobowych podanych w CV z dowodem osobistym (w oświadczeniu należy podać: serię i nr dowodu osobistego, organ wydający, termin ważności dowodu osobistego);
4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, a w przypadku trwania stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony), stażu pracy i zajmowanego stanowiska;
5) kserokopie dyplomów, świadectw i zaświadczeń potwierdzających posiadanie wymaganego poziomu i kierunku wykształcenia;
6) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i umiejętności;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o spełnieniu wymagań niezbędnych stawianym kandydatom, wymienionych w ogłoszeniu o naborze w pkt. 8-13;
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy tylko tych kandydatów, którzy chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
11) oświadczenie kandydata o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie, w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora w Referacie Rozwoju w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim.
Przyjmuję do wiadomości, że istnieje obowiązek upowszechnienia informacji o wyniku naboru, w tym publikacji danych osobowych wybranego kandydata w Biuletynie Informacji Publicznej, wynikający z art.15 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530) i wyrażam na to zgodę.”.
6. Składane przez kandydata kserokopie dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu w poz. „5.Wymagane dokumenty” muszą być opatrzone zapisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez kandydata.
7. Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata, a wymagane niniejszym ogłoszeniem muszą być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
8. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w poz. „5.Wymagane dokumenty”, brak poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem lub brak podpisu kandydata na dokumentach (zgodnie z poz. 6 i 7 ogłoszenia), jak również złożenie oświadczeń o innej treści niż wymagana niniejszym ogłoszeniem, traktowane będzie jako brak formalny i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
9. Oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul. Namysłowska 44 lub przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Urzędu w terminie do dnia 17 maja 2024r. do godz. 14:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Rozwoju”.
10. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim po upływie terminu określonego w poz. 9 ogłoszenia, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą bierze się pod uwagę datę wpływu oferty do Urzędu Gminy.
11. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22 maja 2024r.
12. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni o dacie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub na pośrednictwem poczty e-mail (nr telefonu lub adres skrzynki e-mail podane w ofercie) w terminie do dnia 24 maja 2024r.
13. Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Akt prawny: Zarzadzenie_wewnetrzne-0152_20_2009 - Baza Aktów Własnych (prawomiejscowe.pl).
14. Informacje o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP (Ogłoszenia - Wolne stanowiska) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
15. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim w marcu 2024r. wynosił 0%.
16. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać u Sekretarza Gminy pod numerem telefonu 774110302.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
1) Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest wymogiem ustawowym (art. 22I Kodeksu pracy – Dz.U. z 2023r., poz.1465);
2) Administratorem danych osobowych przekazanych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim;
3) Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez administratora jest Marcin TYNDA. Kontakt listowny: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki: kontakt e-mail: iod.urzad.dobrzenwielki@netkoncept.com ;
4) Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane tylko dla potrzeb tej rekrutacji, której dotyczy niniejsze obwieszczenie;
5) Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze (art.13 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych - Dz.U. z 2022r. poz. 530);
6) Informacja o wyniku naboru, w tym dane wybranego kandydata: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na stronie www.bip.dobrzenwielki.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim, zgodnie z art. 15 ust.2 pkt 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
7) Dane osobowe kandydatów, którzy zgłoszą się do naboru, ale nie zostaną zatrudnieni w Urzędzie Gminy w Dobrzeniu Wielkim będą przechowywane w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podania wyniku naboru do publicznej wiadomości. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone;
8) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
9) Kandydat, który złożył ofertę w procesie naboru ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w naborze;
10) Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.