Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego

 

Wójt Gminy Dobrzeń Wielki
na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w roku 2025:

 

1) Pielęgnacja osób starszych, chorych i niepełnosprawnych w domu.

2) Ambulatoryjna i domowa terapia oraz rehabilitacja lecznicza.

 

1. Wysokość planowanych środków na realizację zadania:

1) 75 000,00 zł

2) 45 000,00 zł

2. Termin realizacji zadania: styczeń-grudzień 2025 r.

3. Beneficjenci: mieszkańcy Gminy Dobrzeń Wielki.

4. Miejsce realizacji zadania: teren Gminy Dobrzeń Wielki.

5. Wysokość przyznanej dotacji w 2024 r.:

1) 75 000,00 zł

2) 40 000,00 zł

6. Wysokość przyznanej dotacji w 2023 r.:

1) 75 000,00 zł

2) 25 000,00 zł

 

Zasady przyznania dotacji:

1. Zlecenie zadania i udzielenie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491).

2. Podmiot składający ofertę:

1) posiada kadrę i zaplecze odpowiednie do realizacji zadania,

2) posiada doświadczenie w realizacji określonego zadania.

 

Termin składania ofert:

1. W konkursie mogą brać udział podmioty określone w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491).

2. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym składają pisemne oferty realizacji zadania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r., poz. 2057).

3. Oferta musi być podpisana i opieczętowana przez oferenta.

4. Do oferty należy dołączyć:

a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji,

b) aktualny statut lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz osoby uprawnione do reprezentacji,

c) kserokopię umowy rachunku bankowego z bankiem, w którym oferent posiada rachunek wraz z numerem rachunku, inny wyciąg zawierający numer rachunku bankowego lub oświadczenie o posiadanym rachunku bankowym wraz z podaniem numeru, na który zostaną przekazane środki finansowe w przypadku przyznania dotacji.

5. Dołączone do oferty odpisy, wyciągi i inne dokumenty muszą być zgodne ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy zostały wydane lub sporządzone.

6. Dołączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

7. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „Konkurs – ……..” (wymienić nazwę zadania) w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od dnia ogłoszenia konkursu.

8. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

 

Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert:

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w ciągu 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

2. Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy dokona analizy złożonych ofert i przedstawi Wójtowi do zatwierdzenia swoją propozycję.

3. Zatwierdzenie oferty jest podstawą do zawarcia umowy na wykonanie zadania i otrzymanie dotacji w terminie uzgodnionym przez strony.

4. Wybór oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1) wartość merytoryczna,

2) koszt realizacji zadania,

3) posiadanie przez oferenta odpowiedniego doświadczenia oraz potencjału kadrowego,

4) zgodność oferty ze statutem i innymi dokumentami źródłowymi,

5) osiągnięcia i doświadczenie oferenta w realizacji proponowanego projektu,

6) dotychczasowa współpraca z samorządem.

 

Postanowienia końcowe:

1. O wyborze ofert i wysokości przyznanej dotacji oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

2. Gmina zastrzega sobie możliwość zamknięcia konkursu bez wyboru oferty.

3. Dodatkowych informacji na temat warunków i możliwości uzyskania dotacji udziela Skarbnik Gminy oraz Inspektor w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim.

 

                                                                                                                                                        Wójt Gminy

                                                                                                                                                        Piotr Szlapa